nytt liv

min nya blogg är http://bbeautiful.blogg.se/

.

Nu är det så att jag har skapat mig en ny blogg, eller kanske rättaresagt en till. Just nu är den med lösenord och så men kommer att publicera den senare. Tillsvidare så använder jag mig ut av denna.

If its all i ever do

Har just tryckt i mig två mandariner och ett glas med isvatten. Är så sugen på massa! :( Om en timme så ska jag röra mig mot skolan och därefter träffa Helene. Det kommer bli skojs. 

Efter min skola så ska jag träffa mamma och vi ska iväg på ett ärende. Skulle vart skojs om älsklingen kunde följa med men nu kan han ju inte det så att jag antar att det får bli nästa gång. Lika glad för de. Mja, efter att jag har skrivit detta inlägg så blir det att packa lite inför min kommande natt hemma hos finaste. Jag ska ju åka upp och möta honom efter mitt och mammas "ärende" i kista och då ska vi äta middag tillsammans :D världens finaste 19 månaders dag! :D <3

Åh, bara längtaaar efter oss.

Förlåt

God morgon,

Förlåt för min kassa uppdatering har inte alls bättrat mig som jag har lovat. Men ska göra ett nytt försök i alla fall. Men, ja.. har nyss duschat och ska alldeles strax försöka att få i mig lite frukost så att jag orkar. Är dö hungrig. Det har inte hänt så värst mycket sen jag skrev sist. Sov hos älskling i måndags, och sen så ja.. idag onsdag så ska jag shoppa lite grejer med mamma och pappa. Mys. Aja whatever, fett ointressant.

Vi hörs senare.

Peace and love




Danish feat. Dirty D - Förlåt

Kista galleria

Hejsan,

Idag har det inte hänt så värst mycket, vaknade upp och mådde inge vidare och sedan så har jag bara tagit det lugnt. Just nu väntar jag på att min älskling ska komma hem från jobbet och sedan blir det väl att spela TP eller något annat liknande. SKIT MYSIGT! :D Annars så vet jag inte riktigt vad som händer, jag är så sugen på att möblera om i mitt rum lite granna, men vet inte ifall min älskade älskling vill göra det hah, det är rätt krävande !

Ska försöka att dra mig till Kista imorgon kanske efter skolan och shoppa lite och sen möter jag upp min finaste efter jobbet, låter hur nice som helst! Om jag hittar till kista utan problem.




Detta känns inte helt fel..... (;

-



Just fight it back

I dont wanna miss a thing

KHallu bloggen,

Är i Rönninge nu med min prins och vi har just bakat kladdkaka, mums. Ska alldeles strax göra middag också när han kommer in igen, det blir awesome. Är fett hungrig. Ikväll blir det väl bara att ta det lugnt, se true talent och trubbel i paradiset. Hah, underbaraa söndag.



Även våra dagar tog slut, men det är jag bara glad över.

Städnoja

God förmiddag,

Vi har just sett klart en film, den var fett bra, men minns inte vad den heter just nu men ska ta reda på det. Mja, annars idag blir det att åka till Rönninge och vara där, vet inte riktigt vad som händer där men något underbart hoppas jag. Haha borde ta tag i att rensa mitt rum, en grovrensning, men vet inte om jag orkar med det idag, fast det vore ju bra.. Aja, jag får se hur det blir.

Antar att jag skriver mer senare när jag kommer till Rönninge för nu blir det att tvätta håret och fixa sig.
Peace and love



Detta är jag kanske inom några dagar? ;)

Legally blonde

Hallu,

Ligger i sängen och äter godis och ser även legally blonde. Så sjukt rolig och bra film egentligen haha.. Hjärtat mitt sitter framför "sin" dator och spelar, haha så sociala är vi. Imorgon blir det i alla fall att åka till Rönninge och sova där ett tag. Mihi, på måndag händer det en helt underbar sak också. Weei! Jag längtar som tusan. Men men,

Hör av mig senare.. peace and love


Idol 2011

Go kväll,

Jag och älskling har just kollat klart idol eller det där innan man får veta omröstningen, så nu är Hellenius hörna igång i bakgrunden. Idag har det inte hänt så jätte mycket, bara tagit det lugnt. Vi tog oss en promenad förut och det var hur skönt som helst att få komma ut o röra på sig. Måste blis imorgon också. Annars då, ikväll vet jag inte vad som händer riktigt, vi ska väl se klart på idol och sen blir det väl någon film, kanske the shining som går idag? :)

Aja whatever, ska väl avrunda här och mjaa, vi hörs imorgon.*
Puss och kram, God natt.

Big girls dont cry

Hej hej,

Jag skulle jobbat idag men jag mådde så pass dåligt att min finaste fick ta mitt pass idag. Så jag har bara tagit det lugnt och sovit lite granna. MYS! Snart, eller efter att jag har skrivit det här så ska jag och min älskade ut och gå. Jag behöver det, får så ont i ryggen annars. Kommer nog skriva lite mer senare, för just nu hade jag faktiskt inte så mycket på hjärtat mitt.

Vi hörs nrä det skriivs...

Pengar rullar in som de ska

Tjena..

Ligger på golvet och typ ska snart ta tag i mitt sminkande, jag orkar inte just för tillfället men snart så.. Idag blir det att jobba från kvart i 2 till 5 och sen blir det väl att åka till Hölö igen med min finaste älskling. Underbaring. Ja, jag mår bra och livet leker, jag är dock väldigt jäkla trött men det kommer nog gå över sen när jag ska ut i detta kalla väder. Burr, men skönt att bussen går precis utanför.

Skriver nog mer senare..




En bild säger mer än tusen ord..

TEST

Äntligen så kom jag in för att kunna skriva ett inlägg.. whatevaah, jag och killen kom för en stund in efter att vi har varit på kondis och köpt dricka, vi träffade även Niclas och fick skjuts av honom hem, nice! Annars så har vi bara tagit det lugnt.. jag ska jobba imorgon fast på eftermiddagen så det blir en liten sovmorgon i alla fall. Känns skönt.

Mja, har inte så mycket mer på hjärtat så vi hörs sen..

PUss

Bara för att

Idag är det dött på jobbet.. men jag är inte ledsen för det.
I alla fall, jag väntar på att min pudding ska komma och byta av mig och sen så kanske trycka i mig lite käk. Wie, är fett hungrig och fett sugen på kina mat. Hoppas på att få det. Mja, annars på jobbet så går det bra, lite dött just nu men förut var det full rulle.. och telefonen ringde stup i kvarten. Hah.


Läckerheter

God morgon, 

Väntar på att minutrarna ska gå så att jag snart kan pysa till jobbet. Ska bli skönt att jobba. Det blir förmiddag idag igen och sen så kommer älskling och tar över efter lunch. Härligt ju, eftersom jag inte är fullt redo att sitta där ensam känner jag. Eller sitta där en hel dag. Inte ännu. Idag också ska jag sova med min finaste prins så vet inte hur uppdateringen kommer att bli. Men ska försöka så gått jag kan. 

För hoppningsvis så skriver jag senare på jobbet ifall jag har tid.. ♥

Puss ♥



I love you.

Jobbet

Hej hej bloggen <3

Sitter just nu på jobbet och jobbar järnet, eller inte. Det är ganska dött här just nu så ja, det blir att passa på att blogga lite grann. Mja, ska ut en sväng efter jobbet och kolla på lite grejer till mig och sen får mamma betala tillbaka ifall jag hittar något. Som jag hoppas! Ja, har egentligen inte så mycket att skriva så.. jo, just ska träffa älsklingen min imorgon och sova där en massa. JAG ÄR GLAAAD. Saknar honom så!

Aja, nu måste jag sluta ifall det kommer kunder.

Peace and love

RSS 2.0