blogg.se

Hallååjaah,

tänkte inte göra en ny blogg, tänkte fortsätta med den här. Däremot kommer jag inte lägga ner tid på att berätta vad som hr hänt, det är mellan mig och min pojkvän. Men i alla fall, det har inte hänt så jätte mycket under de dagarna som jag itne har bloggat. Jag har fått lov och jag är skiiiit lycklig. Juste, skrev klart min essä igår nu ska den bara rättas och det gör jag imorgon vilket kommer bli tjockt nice. Maha, jag är glad.

Aja, nu ska jag se på någon serie så vi hörs senare.

Peace and love bitches

nytt

Okej jag har inte bloggat på ett tag har hänt massa grejer, men aa, kommer inte skriva så mycket nu heller, kommer kanske upp en ny blogg i helgen eller nästa vecka. Men bara kanske.

Vi hörs



Snart bär det av

Hejhej,

Jag och älskling har precis tryckt i oss lite frukost och alldeles snart så ska jag väl sminka mig. Vi ska ha det lite mysigt med min systers familj plus deras kompis och hennes kille. Mysigt juuh. Jag behöver detta. Annars idag vet jag inte vad som händer, är trött och illamående så det blir väl bara att ta det lugnt, like always.

nu måste jag sminka mig, vi hörs!

Pussa

Älskling

Det finns ingen anledning nu till att vara ledsen.

Tillsammans klarar vi det här, igenom allt
.

Jag älskar dig!


Set fire to the rain

Wopa, blev ingenting av att kolla in andra bloggar, iställte så började jag plugga teori! Har gjort två hela tester och blev godkänd på båda! Hur jävla nice är inte det?! :D jag äger! Dessutom längtar jag tills nästa torsdag. SOM BARA DEN! ÅH VAD GLAD JAG ÄR NU!.. :D

Fast samtidigt som jag skrev det började jag tänka på annat.. som inte gör mig lika glad.

Det bara svartnar runt omkring

Efter att ha tryckt i mig lite käk så mår jag väl sådär. Är så jävla otaggad för imorgon så det finns inte. Jag vill inte. Aja, idag så har jag pluggat teori en massa och nej det va inte roligt, och nej det gick inte bra tycker jag fast Martin tyckte att det gick bra? hah, lätt att säga när man väl inte sitter där själv.
Ska fortsätta att skriva lite nu och sen så aa, läsa andra bloggar tror jag..

Det är försent sweetheart, du är raderad.

Price tag

God morgon,

Ska alldeles strax sminka mig och pysa iväg mot skolan, hah det suger ju fårballe. Ja, efter skolan så blir det nog att dra iväg och jobba lite, får se hur det blir med det.. jag behövde ju inte göra det idag men känns ändå skönt att göra någonting. Annars blire att plugga teori tror jag, ska bli Godkänd på alla jäkla tester innan jag känner mig nöjd och jag har ca 3 kvar eller ifall det var 2. Aja, nu tänker jag inte sitta här och skriva massa strunt, jag har mycket att fixa juuuh. :)


I helgen så kommer dagen med det stora D;et fast det är bara att kämpa sig igenom den sorgen, glädjen och lättnaden. Att bara få ett svar kommer att vara en sån otroligt skön lättnad. Fast samtidigt, tänk om det inte är så jag vill ha det? tänk om det faktiskt är så att du och jag väntar på något som är så otroligt? Allt bara kretsar. Jag orkar inte.



Ett svar, en lättnad, flera tårar som både visar glädje och sorg.

Trevlig bemött eller inte?

Jag är arg! Så förbannad.

Hur kan man vara så oförskämd mot sina kunder?
jag passerade två ställen ett för att köpa någon liten godis och ett annat där jag skulle köpa en dricka eftersom jag var så jäklans törstig. Första stället där jag slulle köpa mig en liten godisbit så frågar jag han i kassan vad den kostar eftersom jag inte kunde se något pris då det stod flera olika priser och till svar får jag "ser du inte det eller, din 20 räcker" Är det så svårt att bli trevligt bemött?

Det andra stället jag var på var så mycket trevligare, dom frågade hur min dag var och efter att jag hade betalat och grejer så sa killen i kassan "hoppas du får en fortsatt trevlig dag" bara en sån grej gör ju nästan varenda människa glad. Jag blev i alla fall glad.

Trafikskola

Jag vill bara tipsa er om en bra trafikskola i Södertälje.. Och det är faktiskt södertälje trafikskola. Det är där jag kör och lär mig massa teori, bra service, trevlig personal och bara att man lär sig så mycket på en så kort tid! Rekomenderar denna starkt ifall man vill bli bemött på ett trevligt sätt. Bara för att inflika också, alla och då menar jag verkligen alla pratar svenska där!

Så, gå dit ifall ni vill ha hjälp med ert körkort eller det som har med bilkörning att göra överhuvudtaget! 

"Södertälje Trafikskola har mer än 30 års erfarenhet och är en av de första och populäraste trafikskolorna i Södertälje. Vi hjälper dig att ta körkort för personbil, MC, tungt släp och EU-moped. Mycket centralt läge med närhet till buss och pendeltåg och körlektionerna startar utanför centralstationen."



Vägarbete

God morgon, 

Idag så är det en väldigt tung dag, haha ska till tandläkaren och spänna min förbaskade tandställning så det gäller att käka en jäkla massa nu innan så att jag överlever. Annars så händer det nog inte så mycket, jag och mamma är ensama hemma ikväll så vi kanske gör nåt, får se.. :) jahaaapp, det är väl det jag har på hjärtat nu, jag skriver mer senare, i promise..



En av de första bilderna på oss.. jag älskar dig.

-


Förlåt för att jag alltid gav sken av att jag sket i
När jag alltid innerst inne drömde om att stå bredvid
Dig i en kyrka iklädd en klänning som är helvit
Svara ja på frågan känna tillvaron bli felfri

DONT READ THIS

God morgon, 

Vaknade skit tidigt även fast jag får sova, är väldigt pist på allt. Ajaa, blir att göra klart teorin idag och annars vet jag inte, antagligen bara sitta hemma och deppa, liiiike always. SKIT kul liv jag har.. Längtar redan tills helgen fast ändå inte.. vem fan bryr sig om helgen? jag går ju ändå aldrig i skolan? tycker inte det är skojs. Aja whatever, nu ska jag plugga och hoppas på bättre tider, för helt ärligt, nu pallar jag fna inte.

puss

Today

Sorry för en dålig uppdatering jag har bara inte haft tid, igår så var jag hemma med mamma och pappa och då blev det inte att jag ville sätta mig vid datorn och ja, idag jobbade jag till klockan 7 typ. SKOJS. Aja ikväll blir det att städa upp i mitt rum och sen ska jag väl plugga teori. Bajs teori om man säger så haha, men det börjar fastna lite för mig. Vill ta BE också men först B.. höh hoppas att jag klarar det, tack! :)

Nu måste jag städa, tjiiingeliing!

PUSS

Fruktsallad

Ännu ett tips kommer här..

Och det är inte mindre än fruktsallad, det är hur gott som helst och nyttigt! Vill man inte smälla i sig en skål chips så skulle jag rekomendera detta, och jag brukar toppa min fruktsallad med lite glass. Det jag har i min fruktsallad är

1 banan
½ äpple
1 apelsin


Då skär jag bara upp dessa frukter i lagom stora skivor/klyfter och lägger i en skål med lite glass i. Man kan även ha annan frukt som man har hemma och blanda. Bra kvälls fika och bra mellanmål. Detta skas göras om :)



Bild lånad av google.

Update

Hallu,

Jag och älskling kom just in efter att ha gott en sväng, idag var det riktigt varmt ute! Helt underbaaart! Mja, idag ska vi kanske till Trosa, eller älskling och hans far ska dit men jag vet inte ännu hur det blir för min del. Annars då, jag hr fått mina tider då jag ska jobba vilket är riktigt niiice! Maha, vet inte mer vad jag ska skriva så jag avrundar här.

HEJS! /

Handcent

.. för er som gillar att smsa så rekomenderar jag handcent sms program! Det är verkligen hur bra som helst och man behöver aldrig gå ur programmet man är inne i medans man smsar med någon, det kommer alltså upp som en pop upp ruta. I love this. Det finns till alla android mobiler (som jag vet). Men jag rekomenderar detta program..



Det är värt att testa, när jag hade en android mobil så använde jag detta program och kommer använda det igen då jag fixar min gamla mobil.

Same story



Vinnie Paz - Same story

I love you ‘Roc and I’m always going to miss you friend
And for me it’s just the same story, different pen

p.diddy

God morgon, 

Har just sminkat mig klart och gjort mig i ordning för att möta en ny dag med älskling, höh.. vi ska upp till Stockholm och fixa lite saker och seeen blire raka vägen hem och typ bada, hahaha :D jag kommer frysa ballen av mig idag för nu är det bara 3 grader och frost. YEAAH, bra dag däära.. igår så "jobbade" jag och det känns skönt att ha kommit igång med nåt! hoppas bara att leksaksaffären ska höra av sig snart :( whatevaah, ska typ dra till bussen om 30 minuter och jag är död. Men vi hörs seeenare! 

PEACE



every step i take, every move i make 
every single day, every time a pray
i'll be missing you

Xperia



Ingen bra mobil, jag har haft denna ett tag och jag gillar den inte längre. Jag vet inte vad det är men jag verkligen avskyr denna. Efter att ha haft den inte mer än ett år så har det börjat strula och den har inte bara strulat EN gång den har gjort den flera gånger under den lilla perioden jag har haft. Mobilen är jättefin som den är, men den är verkligen ingenting för mig längre så jag har gått över till en annan telefon och det är ingen mindre än.....



Så ett tips, köp inte xperia om du inte är beredd på att den strular och har sig..



TRAFIKSKOLAN

HEY,

Har just sminkat mig och massa skit och ska snart dra mig vidare till farmor för att fixa en grej, höh..! BÄSTA EVER! Hoppas bara att allt går som det ska.. Men ja i alla fall, vet annars inte vad som händer, ska upp till trafikskolan vid 2 och lära mig lite mer grejer där om när jag ska jobba, jag tror jag kommer lyckas, eller vänta, jag vet! Wopa, vet inte riktigt mer vad jag ska skriva så jag ska försöka avrunda detta inlägg.. men huuur?! ;)

Aja, vi hörs senare, peace and love

12 oktober 2011

God morgon allesammans! 

Jag har sovit hur gott som helst, verkliiigen.. haha och vaknade rätt pigg, skönt. Annars då, om en timme ska jag prata med Elin och Helene och efter det så blir det raka vägen till Södertälje där jag ska möta upp min pojke! Mysigt. Mja, vad händer annars då? inte alls mycket vad jag vet. Whatever, vi hörs senare! : )

PEACE AND LOVE

Plattång

Det är en väldigt fin produkt då man både kan platta håret och även göra lockar. Det jag tänkte säga var ju att ni som inte hinner platta håret samma dag so ni ska iväg gör det dagen innan! Det är verkligen hur bra som helst. Då behöver du bara dra igenom några drag och sen är det klart istället för att hålla på i evigheter som man kan göra ibland.. OBS - GLÖM INTE VÄRMESKYDD!!!!




skolan

Tjo bloggen,

Uppdaterar lite snabbt nu medans jag sitter i skolan och ska försöka att skriva ett debattinlägg, hah detta suger juuh hårt. Aja, whatever, det blir väl bra det också.. LÄNGTAR så hårt till helgen, kommer bli en världsbäst helg känner jag. Weei, :) älsklingen min jobbar idag så har ingen skojs att prata med väldigt tråkigt om jag får säga de själv, och jag hoppas han slutar tidigare än 5 på fredag, haha :( aja.. massa onödig info..

Det kommer nog ett tips lite senare, vi får se..

PUSS HEJ vi hörs nog senare när jag ändå är i skolan.. peeace suuuckers

H.L



Denna skönhet ska bli min någon dag! En Henry Lloyd! Så jäkla fina. GIIIVE ME!

Tips Concealer



Concealer, viva la diva 75 kr

Denna produkt har jag och jag kan säga er att den är hur bra som helst ifall man inte har råd att köpa cover all mix från Make up store. Denna täcker dock inte lika bra som den från m.u.s men jag tycker ändå inte att den är dålig även fast det kanske är lite budget. Den är bra för att vara så billig + att den räcker länge! 



Concealer, Make up store (vet inte hur mycket den kostar)

Men denna har jag också, väldigt bra och lite mer lyx, jag skulle rekomendera denna för att täcka under ögonen då man är väldigt trött, hah täcker väldigt bra och om man bara hittar sin färg så behöver man inte ens blanda med andra färger och ha sig. Rekomenderar denna också, även fast den kanske inte är billigaste, men helt klart värd pengarna enligt mig.

Till concealers använder jag mig utav en concealerpensel och "gräver" ut så att jag inte får bakterier i själva concealern. Detta tips fick jag höra utav en professionell make up artist. :)

Dag 3

Höst!

Det är min absoluta favorita årstid. Jag jag gillar sommaren också men höst är något som jag verkligen älskar. Det är inte för varmt, inte för kallt (vissa stunder) och det är alldeles underbart fint ute i naturen då. Färgerna som är ute och allt. Ja, helt enkelt dödar för höst. Haha !



Bild lånad från google.se /

TITTA BARA SÅ VACKERT DETTA ÄR!

-

Damn.. statistiken förändras ju hur fort som helst när man inte bloggar, hah.. aja.. :) Igår så hade vi kalas här, vi firade mormor som fyllde 80 förra veckan. Det var mysigt och gott framför allt! :D efter det så drog jag och pluttis till konsum och handlade godis och så till fortet, haha fett tråkigt programet var igår men men, helt okej ändå. :)

whatevaah, har inget vettigt att skriva så vi hörs senare, puss!



HEJHÅÅÅ

Hallåjaah,

idag har jag och finaste varit uppe i Stockholm och ja, han var på en arbetsintervju och det gick ju SKIT bra! Annars har vi bara tagit det lugnt hemma och just nu tittar jag på Idol medans älskling fixar lite. :) Jag ska nog ta och fixa min kesella snart med lite grönsaksstavar. :-) N y t t i g t...

Aja whatever, nu ska jag koncentrera mig på Idol och min fina!

PUSS

2

Hela laget!



1





1. Jag ÄLSKAR och då menar jag verkligen ÄLSKAR min pojkvän, Martin Hammarberg mest av allt.

2. Jag älskar att åka utomlands.

3. Jag är rädd för mörker.

4. Jag hatar att vara ensam.

5. Min allra bästa vänner är min pojkvän + morfar.

6. På morgonen så hittar jag aldrig något att ta på mig, även fast jag har massor med kläder.

7. Det finns dagar då jag hellre ligger under täcket än visar mitt utseende.

8. Jag kan väldigt lätt bli arg för små saker.

9. Det finaste jag någonsin har fått, det har jag fått av min älskling!

10. JAG ÄLSKAR MAT! No matter what ;)

25 dagar

I 25 dagar ska jag göra detta:
Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – Bild på de jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på din din favorit dricka och varför just den.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid.

Tiden då mina tårar bara rann

Hejsan, 

Nu har jag suttit och skrivit klart 4 hela arbeten inom projektarbetet, gjort klart min kamratrespons och bara varit allmänt jävla duktig när det gäller skolan. Mja, det är väl det jag har gjort idag, bara pluggat. SKIT tråkigt. Eftersom jag tänker på hur roligt alla andra har istället.. varför i helvete ska jag gå ett år till för? HEj JAG VILL HOPPA AV! Aja, annars ikväll så vet jag inte vad som händer, jag är typ ledig tors-sön vilket gör mig riktigt jävla glad.. haha om jag vt vad jag ska göra imorgon, har lessnat på att plugga så ja.. whatever.. :-)






DUTTI CHEY

Hej hopp,

Idag är jag hemma ifrån skolan för att.. aa, privata anledningar.. Jag har i alla fall pluggat lite nu och ska snart fortstätta då jag har en del att göra men det kommer bli bra :) jag är duktig! Mja har inte så mycket att skriva så jaa avslutar nog här, skriver mer ikväll tror jag :)
Peace and love

En cp-mongolid gästbloggar

Jag önskar jag kunde beskriva hur sjukt mycket jag älskar dig, att det gick att förklara hur lycklig du gör mig, att det fanns ord för hur mycket du betyder för mig.. Enda sen jag lärde känna dig har jag vetat att du är tjejen för mig, hon jag vill dela livet med. Nu har det gått snart 1,5 år sen du blev min sessa, och tiden tillsammans med dig har varit den bästa i mitt liv. Du är en sån otroligt vacker och underbar tjej, den bästa i världen.

/ Din fästman<3


Lät du henne komma närmare

allu,

Idag har det inte alls varit en vidare dag, har mått så jäkla dåligt så det finns inte, men men, imorgon så måste jag i alla fall ta mig till skolan THATS IT! jag har fucking debatt då o grejer, aja.. whatever.. det är ju kul för er att veta? :s, fick mig i alla fall en ny jacka idag och ett linne av mamma.. skööna grejer det där. Älskar båda! (:

Annars idag vet jag inte riktigt vad som händer, lutar ju att gå en promenad typ i flera timmar.. say whaat? eller kanske gråta en skvätt i min ensamhet..? får se vad som känns bäst när jag väl har skrivit klart. Som jag tror att jag har gjort nu...



Lil wyne


How to love

RSS 2.0