ombyte

Go kväll'

Sitter här och har gjort om lite i min blogg men det är en gammal header men den får duga så länge. Har kolltat på idol och ja, det börjar ju ta slut nu.. ah, jag och killen ska typ dra ut en sväng snart och det ska bli skönt, vi var ute för ett tag sen och det kändes fortfrnde varmt. HÄRLIGT! :D

Mjaa, vet inte riktigt vad jag ska skriva nu, men blir väl en lista, lite tidsfördriiiv kanske :)

PUSSEN!

Rubrikoo

Hej allesammans! :)

Har varit i skolan idag och typ bara haft det allmänt okej, skrev klart min krönika och sen så fick vi sluta. Så drog hem typ en snabbis och åt sen skjutsade min mamma mig till tåget och då åkte jag till min fina älskling. Väl när jag kom till Hölö så har vi inte gjort så mycket, jag vet inte om jag borde kanske plugg lite granna eller ifall jag gör det imorgon, det återstår att se.

Men ja, min blogg ser ut som den gör nu för jag vet inte riktigt hur min header ska se ut.... orkar inte :( aja,

PUUUUSS



Just fight it back!

LOVE

Your eyes capture the world - the beauty in a single glance

Drive me crazy

Hejsan,

Idag så har det inte hänt så värst mycket, jag träffade älsklingen och vi pluggade faktiskt, men nu sitter jag hemma och gör det istället.. fuck it det är tråkigt men jag tror att jag kommer lyckas med detta..! hoppas kan man ju i alla fall..

Aja, sitter och väntar på att pappa ska komma hem så att jag kan få lite mat i magen, är så sjukt hungrig.. aah, men har inte så mycket mer att skriva faktiskt, skriver nog mer ikväll om jag orkar.. :)

Puss ha det bra / M

stark vilja

nu börjar dessa tankar komma tillbaka ingen och det dödar mig.

Burnbook

ejee..

Vaknade för ca en timme sen och har nu dragit på mig lite kläder och smink. Idag så är det inte det trevligaste vädret märkte jag nu men whatever.. det blir bra i alla fall. 

Ska på möte idag vid kvart över 12 och sen efter det ska jag träffa älskling som förhoppningsvis kan göra mig på bättre humör. Hatar dessa möten..

Annars händer det inte så mycket blir väl bara att fixa och trixa hemma, är såå förjäkla trött.. som vanligt. :(
Aah, men vi hörs senare..
Peace and love


-

Fråga inte, du kommer aldrig få veta hur jag inners inne mår..

neeew

Hej,

Har gjort om bloggen lite granna men ska fixa menyn också lite senare.. (: idag har jag faktiskt pluggat som en dåre, men inte har jag kommit någon vart, eller jo det har jag men det har liksom inte blivit som jag hade tänkt men min kille ska rätta min text och sen så får jag väl se vart det leder.. haha.. skojs eller inte.. men aa, helt okej i alla fall. 

Ikväll så blir det väl idol för min del ifall jag är klar med pluggande dvs och som det ser ut just nu så kommer jag aldrig bli klar, haha :( aja..

Vi hörs senare nu måste jag fortsätta.. PEACE AND LOOOVE!



ÅH PUUUSS

This is my time to shine

This is my time to shine 
This is my place to find all that i have inside i never knew 
(I never knew) 
This is my time to show
What i must have always known that nothings impossible 
And dreams come true (and dreams come true)

Kör tills jag kracshar

God morgon,
gick upp för ett tag sen men har slängt på mig lite kläder och smink så nu är jag fit for fight, eller inte.. jag har dunder ont i magen och jag vet inte vad jag ska ta mig till haha, men det är bara att ta sig i kragen och dra sig till äckel skolan... bara ett år kvar! aja.. annars idag så fyller min mormor år fast vi ska fira henne nästa helg då kommer mina kusiner med, skojs! :D
Mohaha, vet inte riktigt vad som händer nu, ska väl bara vänta tills tiden går och ja lite sånt.. men ni får ha det sååå gött :)

Vissa dagar helt speedad andra dagar slut
Livet med en diagnos kan vara rätt sjuk.

Bara för att jag har tråkigt

VEM

Vem är i rummet med dig? Just me..
Vem fick du senaste sms av? Hjärtat mitt.. :)
Vem tänker du på nu? Martin
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma tror jag..
Vems hus var du senast i? Älsklings
Vem önskar du var med dig nu? Min pojkvän
Vem är din favoritsläkting? Kusinvitamin ♥

V
AR

Var är din mobiltelefon? I mitt knä.
Var handlar du mest? Vet inte, kanske H&M.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Hos baby..
Var åkte du senast bil? Konsum med mamma..


VAD

Vad åt du senast? Asiatisk biff..
Vad drack du senast? Cola
Vad är det för färg på dina byxor? Gråa.
Vad är den närmaste saken som är blå? Min kamera.
Vad har du på fötterna? Ingenting.
Vad är din favorit färg? LILA!
Vilken film såg du senast? Rio.
Vad hör du just nu? Musiiikooo


HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Haha jaa..
Hånglat på en bio? Ja ;)
Hånglat i skogen? Ja 
Tyckt att din kusin är het? Nej? ;S
Sovit naken? Ja
Kört över hastighetengränsen? Ja
Målat om ditt rum? Naej..
Dansat framför en spegel? Haha ja
Fått hicka? JA
Dumpat någon? Yes..?
Stulit pengar från en kompis? Haha nej men av killen, typ 5 spänn :)
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Nej
Varit i slagsmål? Slagsmål skulle jag inte kalla det.
Smugit ur ditt hus? Nej..
Haft känslor för någon som inte känt desamma? ..
Hånglat med en främling? Nej
Älskar eller saknar någon nu? Både saknar och älskar honom!


Om du vill döda mig, gör det med stil hörru



Had a dream I was king
I woke up, still king!

Hoppas du har det bra

Hej,

Gårdagen vart lyckad, jag är nöjd med allt. Tror jag.. vi drog ut till CP och där träffade vi även Wille, skojs.. annars så satte vi oss och snackade med min syrra och hennes vänner. Idag så känner jag att min huvudvärk har kommit och tagit över..

Just nu så blir det att ta sig i kragen och typ städa mitt rum, ser hemskt ut så det är bara att göra't, så det kommer vara min sysselsättning tillsvidare och efter det så blire väl bad eller dusch! Mysigt värre. Å sen mitt efterlängtade true talent. Haha, besatt... (:


Såhär känns jag idag - Väldigt ofin! (:

whatevaah

Hallu,

Idag ska vi fira älskling och hans pappa, så det kommer bli lite släkt här och så, mysigt. Efter det så ska vi dra ut med min syrra och hennes vänner, kommer bli skojs. :) Vet inte riktigt vad som händer just nu, men antar att jag ska rita eller något.. whatever,

vi hörs lite senare eller nåt.............

pusshej

PUSSHHH

DETTA INLÄGG TILLÄGNAR JAG ÅT MIN FINASTE FÄSTMAN....................

HAN ÄR EN BAJSKORV MEN JAG ÄLSKAR HONOM FETT HÅÅÅÅÅRT ÄNDÅ!!! :DDDDDDDDDDD

JImmyh

Hejhej,

Snart ska jag och älskling dra oss till grillen och käka en massa, är så otroligt hungrig och fan va gott det kommer bli med tjockis mat! Haa, idag så har vi inte gjort så mycket varit på söder och sen åkte vi hem igen. Haha, ingen händelserik dag men det var nice ändå, vi ska se idol sen. SOFT! :D

Whatever, nu ska jag dra med mig älskling till grillen ;) hörs senare



Jimmyh - bokstavsbarn

Someone like you

God morgon, 

Blev inte att jag skrev så mycket igår men i alla fall, igår så var jag med baby och vi var i södertälje och typ jag shoppade, haha fick med mig en sminkborste och sen typ en ögonskugga och en kajal. Softis! :) annras så hände det inte så värst mycket igår.. :)

Idag då.. lutar mot att gå till skolan men känner att jag verkligen inte orkar det, men det måstes! aah sen blir det typ raka vägen till Hölö och där blir det att chilla med bebisen min :) gosigt. Imorgon blir det utgång för våran del härligt juuh det var ett tag sen sist så det ska bli skojs. :)

Aja, skriver mer när jag är hos älskling.. puss:)

<3

God morgon allesammans, 

Just nu sitter jag bara och är helt trött, orkar ta mig sjutton inte göra någonting även fast jag har en dag att se fram emot. Jag ska nämligen träffa min käraste om typ 3 timmar och då måste jag kanske göra mig i ordning lite i alla fall, planerna är ju att duscha haha, men aja.. vi ska väl inte göra något speciellt tror jag, jag ska till HM i alla fall för att kolla ett sminkset jag har suktat efter ganska länge : )

Men aja, vi hörs senare

Pusseeen

.. <3

J.V

Jag vet, det är jobbigt för er, speciellt för dig. Men du kommer klara det fint, vi alla vill och kommer stötta dig igenom dessa veckor. Du kommer bli bra!

-

hejhej,

var i stan idag med älskling och åt sedan drog vi oss till HL och tittade på en jacka och sen tidermans och fikade, hah helt okej dag eftersom det regnade och då var det inte kul att gå ut.. aja, bara älsklingen hade det bra eftersom det var hans dag idag. :-)

juste igår var jag ju på m.u.s och fick en sminkning haha finaste jag blev! Nu ska bara testa på att göra det hemma också, in my assss.. att jag kommer klara det men whatever, får öva. :) 

Blir att jag skriver mer senare, pussen!

21 september

God morgon,
Ska alldeles strax sminka mig och fixa mig lite sisådär, sen så ska jag möta upp min älskling som för övrigt fyller 19 år idag! Åååh så himla glad för hans skull, haha jag vet itne varför men helt jäääkla speedad. Aja, whatever, nu måste jag sminka mig ska gå om ca 50 minuter, vi hörs
peace and love

Jag älskar dig martin!

Hyllningstal

Leo Virtanen
Så liten men ändå så stor. 6 månader gammal men redan mosters lilla charmtroll. Att en sån fin liten skrutt kille du är kan lysa upp mitt liv med bara ett leende. Att få se dig växa för varje dag som går är det finaste som finns. Att vara din gudmor är en stolthet.
Du kom till världen den 25 mars 2010 och redan då visste jag att du blev vändpunkten i allas liv men speciellt i mitt. När min syster hade dig i famnen och visade stolt upp sin son för mig visste jag att hah, du och jag kommer ha det så jäkla roligt tillsammans. När du blir lite äldre så ska jag ta med dig på fotbollsmatcher och allt som dina föräldrar inte vill göra med dig, jag ska verkligen se till att du har det bra, jag kommer alltid att ta dig i första hand, inte bara vara din moster, du ska kunna se mig som en vän. Jag koller ställa upp för dig tills mitt sista andetag.
Det du har gjort för mig den lilla tid du har funnits hos oss är helt obeskrivlig, du kan inte förstå hur glad du har gjort mig, hur du har förändrat mig och att tack vare dig så har jag blivit en mycket bättre människa. Du har inte bara gjort mig glad utan din mamma och pappa också.
Men jag, jag är nof den lyckligaste och stoltaste tjejen i hela världen som får se dig växa och bli större, att jag kommer få hjälpa dig i livet med saker du kanske inte vill prata med dina föräldrar om, jag säger bara att du inte ska tveka att höra av dig till mig. Du, Leo, du är en gåva, en ängel från Gud. Finns bara en av dig och jag är så glad att jag får vara en del av ditt liv.
Du är verkligen en av de bästa, att se ditt leende och dina guldbruna ögon är verkligen himmelriket. Du lyser upp min dag!
Sist men inte minst, jag älskar dig. Du är min ögonsten, min solstråle som alltid är så himla glad varje gång vi träffas. Jag säger du har kommit rakt in i mitt hjärta från den första dagen i ditt liv!
Leo Virtanen

Så liten men ändå så stor. 6 månader gammal men redan mosters lilla charmtroll. Att en sån fin liten skrutt kille du är kan lysa upp mitt liv med bara ett leende. Att få se dig växa för varje dag som går är det finaste som finns. Att vara din gudmor är en stolthet.
Du kom till världen den 25 mars 2010 och redan då visste jag att du blev vändpunkten i allas liv men speciellt i mitt. När min syster hade dig i famnen och visade stolt upp sin son för mig visste jag att hah, du och jag kommer ha det så jäkla roligt tillsammans. När du blir lite äldre så ska jag ta med dig på fotbollsmatcher och allt som dina föräldrar inte vill göra med dig, jag ska verkligen se till att du har det bra, jag kommer alltid att ta dig i första hand, inte bara vara din moster, du ska kunna se mig som en vän. Jag koller ställa upp för dig tills mitt sista andetag.

Det du har gjort för mig den lilla tid du har funnits hos oss är helt obeskrivlig, du kan inte förstå hur glad du har gjort mig, hur du har förändrat mig och att tack vare dig så har jag blivit en mycket bättre människa. Du har inte bara gjort mig glad utan din mamma och pappa också.

Men jag, jag är nof den lyckligaste och stoltaste tjejen i hela världen som får se dig växa och bli större, att jag kommer få hjälpa dig i livet med saker du kanske inte vill prata med dina föräldrar om, jag säger bara att du inte ska tveka att höra av dig till mig. Du, Leo, du är en gåva, en ängel från Gud. Finns bara en av dig och jag är så glad att jag får vara en del av ditt liv.

Du är verkligen en av de bästa, att se ditt leende och dina guldbruna ögon är verkligen himmelriket. Du lyser upp min dag!
Sist men inte minst, jag älskar dig. Du är min ögonsten, min solstråle som alltid är så himla glad varje gång vi träffas. Jag säger du har kommit rakt in i mitt hjärta från den första dagen i ditt liv!

bebis längtan

hah, kollar in alla unga mammors bloggar och kan verkligen inte låta bli att fälla en tår. Jag vill också vara där, jag vill också vara gravid och bli kallad tjockis av min fina kille, jag vill också känna känslan att vara mamma. :'( varför är det så svårt för mig att bara inse att jag inte kommer få känna denna känsla nu och typ få vänta i hundra år? ;/ jag bara lääääängtar.

jag tror ärligt talat att jag aldrig har haft en sådan sug efter en bebis innan, men just nu.. åh.. :/ kan inte beskriva hur det känns, får trösta mig med att skriva lite till älskade och hoppas han har något på hjärtat som kan få mig att bli på bättre humör :'/

Nytt

tjo,

har ändrat min blogg lite granna men får se ifall det blir något mer, är rätt nöjd nu så jag orkar nog inte pilla mer just idag med designen, hah tog mig en jäkla tid att komma på vad jag skulle göra så.. aja, idag har jag varit i skolan det gick helt okej, rätt trött på folk i min klass som inte gör någonting, BARA JAG! Hur fan är det funtat? aja, det kanske finns en anledning till det, freaaks!
Imorgon så ska jag på make up store sminkning, haha kommer bli hur nice som helst, ska dit med syrran så jaa :D jag längtar!

Men vi hörs sen,

Puss ha det bra

One tree hill

Hejhej,

ligger i sängen och kollar på fortet hemma hos älskling, och sen efter det ska vi väl ja, jag vet inte riktigt.. vill se One tree hill! Härligt (: men ja, idag har det inte hänt så mycket vi har bar tagit det lugnt hemma i hölö och lite sisådär :) ja, men jag har inte så mycket att skriva så jag avrundar här.

Puss, <3

TIDSFÖRDRIIIV

- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? - Tungan tror jag..
2. vara seriös än rolig ? – Både och!
3. dricka röd eller grön mjölk ? - Grön ofc!
4. brinna upp eller drunkna ? - Drunkna.
5. umgås med dina fiender eller föräldrar ? Föräldrarna.

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? - Om jag är!
2. sol eller måne ? – Sol
3. vinter eller höst ? – Höst.
4. vänster eller höger ? -Höger
5. soligt eller regn ? – Både och!
6. vaniljglass eller chokladglass ? – Vanilj.

- OM DIG :
1. Hur mkt är klockan just nu ? – 11.48
2. Fullständiga namn ? - Malin Johansson
3. Vart vill du bo ? - Tillsammans med min prins, spelar ingen roll vart men med honom!
4. Hur många barn vill du ha ?- 2
5. Vill du gifta dig ? - JA!
6. Rullar du spagetti eller skär du den ? – Rullar
7. Har du ätit sushi ? - Ja och jag älskar det.
8. Lyssnar du på nu ? - Inget?
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - 2 st
10. Humör ? – Lite sisådäär, trött.

- HAR DU…. DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. Kysst någon ? - Ja..? :O eller haha, nej kankse inte..
2. Sjungit ? - Ahh..
3. Blivit kramad ? – Aa.
4. Känt dig fånig ? – Alltid!
5. Saknat någon ? - Ja..
6. Dansat galet ? – Bara halvt.
7. Klippt håret ? – Ne.
8. Gråtit ? - Ja..
9. Ljugit ? - Nej.
10. Haft sex – Nej.

- GREJER :
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen ? – Haha..
2. Har du en hund ? - Nej, men en katt!
3. Sover du helst själv eller med någon ? - Med äälskling
4. Tror du på spöken ? - Ibland ;)

En av världens bästaste fredagar

God morgon,
Åt just lite frukost och ska väl alldeles strax gå och fixa mig inför den korta skoldagen jag har idag. Efter skolan idag så kommer min syster + familj och typ någon timme efter det kommer min finaste älskade älskling till mig! :D haha, kommer bli en helt awesome fredag! GÖTT!

Aja, annars tror jag inte det var så mycket att skriva just förtillfället så ja, vi hörs senare! :)
pussen! <3

detta inlägg är endast för de närmsta


Torsdag

God morgon,
vaknde för ett tag sedan och ska typ nu klä på mig lite och sen dra mig vidare till skolan, vet inte riktigt vad som händer där men det är psykologi i alla fall. Whatever, efter det ska jag träffa älskling och vi ska väl bara mysa, vi har förövrigt varit förlovade i 16 månader! Väldigt mysigt! :)
Annars idag händer det inte så mycket mer vad jag vet, :-)

Vi hörs sen, / Peace and love

sad

hallu,
ganska dålig uppdatering i know men det blir så ibland, aja, idag har det inte hänt så mycket är mest ledsen idag vet inte varför, eller jo det vet jag men det är inget jag tänker skriva ut i bloggen direkt. Annars då, jag pratar lite med älsklingen min och ska alldeles strax städa mitt rum och sådär tänkte jag, om jag orkar.. haha,

ikväll så ska jag och mamma åka till hornbach och köpa tapeter till mig, weei kommer bli nice, sen ska väl vi hämta pappa också på centralen om jag inte minns fel, härligt! :)

hörs senare / peeace ouut man!

Hölö

God kväll,

Är hemma hos älskling nu och vi har sett en film, ska väl snart se en till då vi nudlar som tillbehör, haha så gott. Annars då, vi har varit i Huddinge idag för att jag inte gick till skolan och där fick jag med mig hem en jacka, parfym, nagelförlängning och en nagelfil, väldigt nice. Haha, älskar parfymen jag köpte och billig var den. :)

aja, skriver mer imorgon eller senare ikväll.. :)

peace and love


Moa Lignell - When I held ya

peace and love

hallu,
idag har jag varit i skolan och det var sjukt trist, gjorde ju ingenting speciellt så kändes bara drygt att vara där. Annars så har det inte hänt så mycket för min del, varit hemma och tagit det lugnt, har så jäklans ont i huvudet så det finns inte..
aja, blir att se på true talent vid 8 och typ dricka te.
vi hörs
peace

Shopping

Var ju som sagt och shoppade idag med mamma idag och fick med mig hem lite saker, haha det var nice och det gjorde väl min dag till lite bättre.. :)
detta fick jag med mig hem
Väska, accenter - 399:-
Bh- Kappahl - 199:-
Svarta byxor - H&M - 99:-
Stickad polokofta - H&M - 199

life is a bitch

- ville bara säga att jag lever och att jag alldeles strax ska städa mitt rum och lite så, slänger då också in bilder på det jag inhandlade idag!

peace and love

Jimmyh

hallu,

har egentligen inte så mycket att säga förutom att jag fortfarande är hos min älskade älskling och vi har precis varit på konsum och handlat citron till min hals. Den är fortfarande ganska så död. Men jag ska försöka att ta mig till skolan imorgon. Annars då, inget speciellt har hänt, så jag skriver nog mer senare.

peace and love



Jimmyh- ge aldrig upp

counterStrike

hejhej,

idag har jag och min prins inte gjort så mycket, bara chillat med livet, jag är typ sjuk så har inte haft orken att göra något vettigt. Hah, ja ikväll vet jag inte vad som händer, ifall vi sitter vid datorn eller ser på film, hans pappa har däremot tankat någon deckare som jag kanske är sugen att glutta på en liten stund, men det beror på ifall älsklingen min vill det. (-:

skriver nog mer senare, vi hörs!

pussen,


bed of roses

tjenare,

jag och älskling vaknade för ett tag sedan och nu sitter vid olika datorer och myser, väntar på lunch hah :) aja, i natt har det varit jobbigt, jag har hostat och snorat och jag kan inte prata idag. Min röst vill inte komma fram så att jag måste typ viska, haha yeah right hurm kul är det liksom..

det blev ingen uppdatering igår eftersom jag inte orkde och sen började vi se på film och lite sådära :)

men vi hörs senre,

pussss

Stay and bleed

hallu,

jag är hemma hos älskling nu och vi ska alldeles strax gå och bada. Mysigt. Aja, idag har jag varit hemma ifrån skolan eftersom jag inte mådde bra, ont i halsen och snorig.. hej å håå vad jobbigt det är. Whatever, hjälpte elenor med sin blogg idag och gjorde även om min blogg, helt nöjd för tillfället men den kommer väl ändras som småningom..

nu ska vi bada och sen så ska vi eller jag spela the sims! :)

vi hörs senare, puss! :)


RSS 2.0